ABC Antenn OÜ müüb interneti (e-hankekekkond / e-mail) või telefoni vahendusel
Füüsiline kauplus puudub, tootekatalooge ja hinnakirju ei väljastata
Kõik ABC Antenn OÜ poolt müüdavab kaubad on kättesaadavad e-hankekekkonnas
Eraisik või juriidilisest isikust tavaklient
Eraisik või juriidilisest isikust tavaklient on füüsilisest isikust või juriidilisest isikust ostja, kes ei soeta kaupu edasimüügiks või mistahes muuks majandus- või kutsetegevuseks
Enne ostu sooritamist palun tutvuge Kasutustingimustega
Eraisikutel ja juriidilistest isikutest tavaklientidel on võimalik tutvuda kaupadega, kaupade hindadega ja esitada tellimusi koheselt ilma kasutajakontot loomata. Lihtsalt valige tootekataloogist kaubad ostukorvi ja esitage tellimus.
Ostule ei ole kehtestatud minimaalset kaupade kogust või ostu summat.
Ostetud kauba kättetoimetamine toimub Omniva, SmartPosti või DPD pakiautomaatide, Omniva kulleri või Omniva postkontori vahendusel. Kui ostja ei ole määranud kindlaks kättetoimetamise viisi siis ABC Antenn OÜ jätab endale õiguse valida ise kättetoimetamise viis ja kättetoimetaja.
Ostetud kauba hinnale lisandub kättetoimetamise tasu:
Suuregabariidilstele saadetistele mõõtmetega üle 41 x 38 x 64 cm Omniva kulleriga saatmisel minimaalselt 4.55 EUR (sisaldab käibemaksu 20%).
Saadetistele kaaluga kuni 20 kg. Omniva riigisisese standardpakiga saatmisel minimaalselt 3.84 EUR.
Väikesegabariidiliste saadetiste puhul SmartPOST-iga saatmisel pakiautomaadist-pakiautomaati minimaalselt 2.59 EUR (sisaldab käibemaksu 20%).
Väikesegabariidiliste saadetiste puhul Post24 saatmisel pakiautomaadist-pakiautomaati minimaalselt 2.89 EUR (sisaldab käibemaksu 20%), pakiautomaadist-kulleriga kätte minimaalselt 4.59 EUR (sisaldab käibemaksu 20%) või pakiautomaadist-postkontorisse minimaalselt 3.84 EUR (sisaldab käibemaksu 20%).
Kättetoimetamise tasu lisatakse kliendile esitatud arvele eraldi reana.
Kättetoimetamise tasu hõlmab kauba pakendamist, arve-saatelehe vormistamist ja kauba kättetoimetamist tellija poolt näidatud kohta Eesti Vabariigis.
Kõik kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja on kehtivad ainult e-hankekeskkonnast tellides.
Juriidilisest isikust edasimüüja
Juriidilisest isikust edasimüüja on Eesti Vabariigis registreeritud ettevõte mille tegevusalaks on kaupade jaemüük kauplustes vöi kaupade kasutamine oma ettevõtte igapäevases majandus- või kutsetegevuses
Juriidilistest isikutest edasimüüjatel on vajalik enne e-hankekeskkonna kasutamist eelnevalt registreeruda ja luua endale kasutajakonto.
Registreerimisvormile sisestatud andmete alusel sisestatakse ettevõtte andmed e-hankekeskkonna andmebaasi ja väljastatakse personaalne Kasutajanimi ja Parool. Kasutajakonto loomine on tasuta ja ei too endaga kaasa mingeid kohustusi.
Aadressiks palume märkida kauba kohaletoimetamise aadress.
Kasutajakontot omavatel edasimüüjatel on võimalik tutvuda kaupadega, näha kaupade hulgihindu ja esitada tellimusi.
Tellimusele ei ole kehtestatud minimaalset kaupade kogust või ostu summat.
Tellimused, mille summa koos käibemaksuga on 160.00 EUR ja enam, toimetatakse tellija poolt näidatud kohta Eesti Vabariigis ABC Antenn OÜ kulul.
Tellimustele, mille summa koos käibemaksuga on alla 160.00 EUR, lisandub transpordi tasu:
Suuregabariidilstele saadetistele mõõtmetega üle 41 x 38 x 64 cm Omniva kulleriga saatmisel minimaalselt 5.90 EUR (sisaldab käibemaksu 20%).
Saadetistele kaaluga kuni 20 kg. Omniva riigisisese standardpakiga saatmisel minimaalselt 3.84 EUR.
Väikesegabariidiliste saadetiste puhul SmartPOST-iga saatmisel pakiautomaadist-pakiautomaati minimaalselt 2.40 EUR (sisaldab käibemaksu 20%).
Väikesegabariidiliste saadetiste puhul Post24 saatmisel pakiautomaadist-pakiautomaati minimaalselt 2.70 EUR (sisaldab käibemaksu 20%), pakiautomaadist-kulleriga kätte minimaalselt 4.60 EUR (sisaldab käibemaksu 20%) või pakiautomaadist-postkontorisse minimaalselt 3.95 EUR (sisaldab käibemaksu 20%).
Transpordi tasu lisatakse edasimüüjale esitatud arvele eraldi reana.
Transpodi tasu hõlmab kauba pakendamist, arve-saatelehe vormistamist ja kauba kättetoimetamist tellija poolt näidatud kohta Eesti Vabariigis.
Kauba kättetoimetamine toimub Omniva kulleriga, Omniva postkontori, SmartPOST-i või Post24 pakiautomaatide vahendusel.
ABC Antenn OÜ jätab endale õiguse valida kauba kättetoimetaja kui pole kokkulepitud teisiti.
Kõik kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja on kehtivad ainult e-hankekeskkonnast tellides.
Üldine informatsioon
Tähelepanu !
Sisestamise faasis olevad tellimused ei salvestu. Klienditsooni sisselogituna on sessiooni pikkuseks 1,5 tundi.
Selleks, et alustatud tellimus lõpule viia, peate kindlasti oma tellimuse kinnitama klikkides “Vormista tellimus”.
Juhul kui Teie tellimus on kinnitamata ja Te klienditsoonist välja logite, tühjeneb koheselt ka Teie poolt koostatud ostukorv.
Kaupade ostukorvi sisestamine ei kohusta Teid tellimust esitama.
Enne tellimuse kinnitamist saate ostukorvis sisestatud kaupu eemaldada või koguseid muuta.
Peale tellimuse kinnitamist saate seda muuta, parandada või tühistada võttes ühendust ABC Antenn OÜ klienditoega tööpäevadel 10.00-17.00 E-posti aadressil info(ät)abcantenn.ee või telefonil +372 524 6932.
Tellimise käigus saadetakse Teie poolt antud E-posti aadressile kaks kirja: tellimuse kinnitus koheselt ja kaubaarve, kui tellitud kaup on lõplikult komplekteeritud.
Kui Teie E-post aadressile ei saabu peale tellimuse vormistamist tellimuse kinnitust, Palun kindlasti võtta ühendust klienditoega.
Tootekataloog ei kajasta kaupade laoseisu reaalajas.
Tellimuse kinnitus on ainult informatiivse iseloomuga ega garanteeri kauba reaalset olemasolu laos.
Reaalselt näete oma tellimuse täitmist tooteartiklite lõikes Teile saadetavalt kaubaarvelt.
Kuidas vormistada tellimust
- Kasutajakontot omaval juriidilisest iskust edasimüüjast tellijal tuleb eelnevalt klienditsooni sisse logida, sisestades oma Kasutajanimi ja Parool.
Eraisikud ja juriidilistest isikutest tavakasutajad saavad tellimiskeskkonda kasutada sisselogimata.
- Leidke tootekataloogist soovitud kaup.
- Sisestage kauba hinna järel olevasse lahtrisse kauba kogus ja klikkige ostukorvi ikooni , et paigutada kaup ostukorvi.
- Soovi korral vaadake ostukorvi paigutatud kaupu klikkides “Vaata korvi”.
- Ostukorvis saate muuta kaupade koguseid ja ka kaupu ostukorvist eemaldada. Kaupade koguse muutmiseks sisestage soovitud kauba kogus lahtrisse ja kinnitage muutus klikkides “Lisa”.
Tähelepanu ! Kuna ühte ja sama kaupa kuvatakse erinevate tootekategooriate all, siis juhul kui olete ekslikult lisanud ühte kaupa mitu korda, summeeruvad ostukorvis kaupade kogused.
- Kui olete ostukorvi üle kontrollinud ja soovite esitada tellimust, klikkige “Vormista tellimus”.
- Eraisikust tellijad ja juriidilistest isikutest tavakasutajatel tuleb täita lahtrid ning seejärel klikkida “Kinnita andmed”.
- Seejärel kuvatakse teade “Tellimuse kinnitus saadeti Teile E-mailile !”, mis tähendab, et tellimus on edastatud. Kontrollige, kas Teie E-mailile on saadetud tellimuse kinnitus.
- Kasutajakontot omavad kasutajad näevad oma ettevõtte andmetega eeltäidetud lahtreid. Kontrollige oma andmeid, vajadusel tehke muudatused ning seejärel klikkige “Kinnita andmed”.
- Seejärel kuvatakse teade”Tellimuse kinnitus saadeti Teile E-mailile !”, mis tähendab, et tellimus on edastatud.Kontrollige, kas Teie E-mailile on saadetud tellimuse kinnitus
Olete edukalt vormistanud tellimuse !